❄ Kwiecista spódniczka!

Dzisiaj witam Was i zapraszam na kwiecisty post! 
Moją ostatnią perełką stała się spódniczka, która urzekła mnie swoim kolorowym, kwiecistym printem. Mało mam takich spódniczek, a zdecydowana większość raczej jest gładka i w jednym kolorze, dlatego jestem bardzo zadowolona, że właśnie taką mam okazję teraz nosić :)

Do spódniczki dołożyłam ażurkowy, czarny top, który jest ze mną odkąd tylko sięgnę pamięcią, ale trzymam go, bo bardzo dobrze się w nim czuję. Myślałam jeszcze nad różowym topem, ale zaraz mi przeszło - nie wiem czemu :D




Spódniczka jak każda inna z tym, że ta akurat jest bardzo wygodna. Jest wykonana z bardzo elastycznego materiału dlatego zapewnia komfort noszenia. Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno będę jej wierną fanką gdy nadejdzie cieplejsza pogoda. Spódniczka pochodzi z KLIK





Gorąco Was zapraszam, na mój Instagram i Facebook, bo tam jestem na bieżąco! Aha, no i rzecz jasna na mój kanał na YT, który dopiero się rozwija, ale czuję, że ta przygoda potrwa trochę dłużej, bo gadanie do aparatu uzależnia! Niedługo pojawi się kolejny filmik z ulubieńcami miesiąca, czyli coś co KAŻDY uwielbia oglądać. Muszę tylko znaleźć odrobinę czasu na nagranie i zmontowanie. Ostatnio do domu wracam wieczorami i nie mam nawet do tego głowy, ale w weekend możliwie, że coś zadziałam w tym kierunku :)


top: nn || spódniczka: Glamroom 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja i świetna spódnica! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka kompletnie nie w moim stylu, jakoś nigdy nie lubiłam kwiecistych rzeczy, ale do Ciebie pasuje jak najbardziej! :)
    Pozdrówki i zapraszam do mnie :D
    http://pogadankizmio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta spódniczka kwiecista.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o czekoladowych inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger